ОБИРАЙТЕ КАТЕГОРІЮ
Наші магазини
з Клубом 5*
0
0,00 ΓPΗ
Losd fsdf sd
У кошику немає товарів.

Повернення та обмін

Повернення товарів

14 днів на роздуми!

Якщо з якихось причин ви незадоволені покупкою, ви можете повернути нам товар протягом 14 днів, а ми повернемо вам гроші! Це можливо, якщо товар:

  • не пошкоджений та не був у вжитку
  • в повній комплектації (включаючи усі деталі та інструкції)
  • з непошкодженою упаковкою (в тому числі та поліетиленова, вакуумна упаковка для постільного текстилю)
  • без ознак зовнішнього втручання (для електропристроїв)
  • при наявності чека, що підтверджує факт оплати замовлення

Ознайомтеся з умовами повернення більш детально:

УМОВИ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

1. Гарантія на товар дійсна тільки при наявності фіскального чека, що підтверджує факт оплати замовлення (для замовлень, які доставляються по накладеному платежу (у разі доставки Новою поштою - це буде фіскальний чек з Нової пошти, в разі доставки УкрПошта – фіскальний чек з Укрпошти.

2. Гарантійне обслуговування надається тільки протягом терміну дії гарантії.

3. Пересилка товару до Компанії здійснюється коштом покупця (дивись процедуру здійснення гарантії (повернення).

4. Товар знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації, які вказані в інструкції з експлуатації, а також у випадках:

  • якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання або є очевидною спроба самостійного ремонту;
  • якщо були виявлені самостійні зміни конструкції або схем виробу, або коли товар чи його частка експлуатуються не за призначенням або в непередбачених умовах.

Гарантія не поширюється на такі несправності:

  • механічні пошкодження та пошкодження від води або вологого середовища застосування;
  • пошкодження від потрапляння в середину товару механічних предметів, тварин, комах, рідини та інших речовин;
  • пошкодження внаслідок стихійного лиха (вогонь, підтоплення тощо);
  • пошкодження, які викликані невідповідністю державним стандартам систем електроживлення, кабельних мереж, джерел сигналу та інших пристроїв, які працюють та підключаються до виробу;
  • пошкодження від аварій в електромережі;
  • пошкодження від використання сумісно з нестандартними та саморобними пристроями.

Умови гарантії на високі матраци Dormeo

Гарантійне обслуговування надається тільки протягом терміну дії гарантії.

Гарантія не поширюється на:

  • механічні пошкодження чохла матраца: пропалені місця, порізи, подряпини, зачіпки, плями та забруднення в т.ч. від фарби, жиру, кави та ін.;
  • пошкодження, які виникли внаслідок самостійної зміни цілісності матраца покупцем, а саме: заміна комплектуючих та/або складових частин, зміна форми, розміру та кольору матраца;
  • інші пошкодження, що виникли внаслідок порушення Покупцем правил використання чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили.

 

ПРОЦЕДУРА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів та матеріалів, з яким Покупець звертається до Компанії:

  • товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
  • повний комплект аксесуарів та частин товару згідно з інструкцією по експлуатації;
  • розрахунковий документ (чек, квитанція) - документ, який підтверджує факт придбання товару;
  • рахунок-замовлення,
  • листок-повернення, який повинен бути заповнений належним чином (Ви можете завантажити його тут);
  • повний комплект технічної документації (інструкція по експлуатації, гарантійний талон на товар тощо).

Важливо! Згідно з законодавством України (ст. 8, 9 Закону України «Про захист прав споживачів»), без чека, що підтверджує факт оплати здійснити повернення грошових коштів неможливо. У разі, якщо Ви вибрали спосіб оплати замовлення при отриманні (в відділенні Нова пошта, Meest, УкрПошта або адресна доставка цими ж кур'єрськими службами) у Вас обов'язково повинен зберегтися чек від Нова Пошта, Meest або Укрпошта, що підтверджує факт оплати замовлення.

2. Зазначений комплект матеріалів та документів покупець повинен надіслати Компанії за адресою:

  • Для відправки УкрПоштою: а/с ТОВ «СТУДІО МОДЕРНА», Київ, 03300.
  • Для відправки Новою Поштою (кур’єрською доставкою) адреса складу: Київська обл, м. Вишневе, вул. В`ячеслава Чорновола, 1-А, ТОВ «СТУДІО МОДЕРНА», ЄДРПОУ 33104763.

3. Важливо: відправити товар без зазначення суми післяплати та сплатити вартість доставки (УкрПошта), або Нова Пошта кур'єр – адресна доставка до дверей складу.

4. Якщо Покупець вирішив повернути Компанії товар та отримати назад кошти, то вони будуть надіслані Покупцю впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, вказаних вище (п.1. цього розділу). Можливе повернення коштів через Нову Пошту за допомогою NovaPay, а також на іменну банківську картку покупця за наданими покупцем реквізитами.

5. В разі якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічний протягом гарантійного терміну, то новий товар буде надісланий Покупцю без післяплати поштою впродовж 30 (тридцяти) робочих днів, з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, вказаних вище (п.1. цього розділу).

6. Після звернення клієнта за гарантійним обслуговуванням, спеціалісти Компанії, згідно з п. 12 ст. 14 та п. 4 ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів ”, проведуть експертизу та первинну діагностику товару для встановлення характеру виявлених недоліків та причин їх появлення. Якщо всі положення цього гарантійного талона виконуються, клієнту буде запропоновано гарантійне обслуговування. Якщо гарантійний ремонт не може бути проведений в стандартний термін, клієнту пропонується обмін товару або повернення грошей, відповідно до вимог чинного законодавства України.

7. Доставка товару у випадку обміну товару або його повернення здійснюється покупцем власним коштом.

9. З приводу запитань щодо товару та гарантійних зобов’язань Покупець може звернутись до Компанії за телефоном : (044)492-81-05 ; 0-800-505-202 - безкоштовно для стаціонарних телефонів по Україні та для телефонів мобільних операторів України.

11. Будемо щиро вдячні за надіслані на адресу Компанії побажання щодо покращення роботи Компанії та її товарів.

Згідно з українським законодавством НЕ підлягають поверненню / обміну:

  • продовольчі товари
  • ліки та медичні препарати
  • предмети сангігієни
  • корсетні товари
  • парфумерно-косметичні товари
  • зубні щітки
  • апарати для гоління
  • гребінці, масажні щітки
  • рукавички
  • тюлегардинні та мереживні полотна
  • білизна натільна
  • подушки, ковдри, наматрацники/чохли на матраци, пледи, постільна білизна та інший текстиль
  • пір’яно-пухові вироби
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння