- Бажаєте поринути у дивовижний світ супер знижок?
- Стати членом Клубу 5 зараз
- Уже учасник?Натисніть тут
- Вже маєте обліковий запис?Увійти
- Новий покупець?Я новий покупець
Якщо з якихось причин ви незадоволені покупкою, ви можете повернути нам товар протягом 14 днів, а ми повернемо вам гроші! Це можливо, якщо товар:
Ознайомтеся з умовами повернення більш детально:
УМОВИ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)
1. Гарантія на товар дійсна тільки при наявності фіскального чека, що підтверджує факт оплати замовлення (для замовлень, які доставляються по накладеному платежу (у разі доставки Новою поштою - це буде фіскальний чек з Нової пошти, в разі доставки УкрПошта – фіскальний чек з Укрпошти.
2. Гарантійне обслуговування надається тільки протягом терміну дії гарантії.
3. Пересилка товару до Компанії здійснюється коштом покупця (дивись процедуру здійснення гарантії (повернення).
4. Товар знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації, які вказані в інструкції з експлуатації, а також у випадках:
Гарантійне обслуговування надається тільки протягом терміну дії гарантії.
Гарантія не поширюється на:
ПРОЦЕДУРА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)
1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів та матеріалів, з яким Покупець звертається до Компанії:
Важливо! Згідно з законодавством України (ст. 8, 9 Закону України «Про захист прав споживачів»), без чека, що підтверджує факт оплати здійснити повернення грошових коштів неможливо. У разі, якщо Ви вибрали спосіб оплати замовлення при отриманні (в відділенні Нова пошта, Meest, УкрПошта або адресна доставка цими ж кур'єрськими службами) у Вас обов'язково повинен зберегтися чек від Нова Пошта, Meest або Укрпошта, що підтверджує факт оплати замовлення.
2. Зазначений комплект матеріалів та документів покупець повинен надіслати Компанії за адресою:
3. Важливо: відправити товар без зазначення суми післяплати та сплатити вартість доставки (УкрПошта), або Нова Пошта кур'єр – адресна доставка до дверей складу.
4. Якщо Покупець вирішив повернути Компанії товар та отримати назад кошти, то вони будуть надіслані Покупцю впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, вказаних вище (п.1. цього розділу). Можливе повернення коштів через Нову Пошту за допомогою NovaPay, а також на іменну банківську картку покупця за наданими покупцем реквізитами.
5. В разі якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічний протягом гарантійного терміну, то новий товар буде надісланий Покупцю без післяплати поштою впродовж 30 (тридцяти) робочих днів, з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, вказаних вище (п.1. цього розділу).
6. Після звернення клієнта за гарантійним обслуговуванням, спеціалісти Компанії, згідно з п. 12 ст. 14 та п. 4 ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів ”, проведуть експертизу та первинну діагностику товару для встановлення характеру виявлених недоліків та причин їх появлення. Якщо всі положення цього гарантійного талона виконуються, клієнту буде запропоновано гарантійне обслуговування. Якщо гарантійний ремонт не може бути проведений в стандартний термін, клієнту пропонується обмін товару або повернення грошей, відповідно до вимог чинного законодавства України.
7. Доставка товару у випадку обміну товару або його повернення здійснюється покупцем власним коштом.
9. З приводу запитань щодо товару та гарантійних зобов’язань Покупець може звернутись до Компанії за телефоном : (044)492-81-05 ; 0-800-505-202 - безкоштовно для стаціонарних телефонів по Україні та для телефонів мобільних операторів України.
11. Будемо щиро вдячні за надіслані на адресу Компанії побажання щодо покращення роботи Компанії та її товарів.